Veelgestelde vragen

  • Uw entreebewijzen worden doorgeschoven naar 2022.
  • Uw bestelde bottelingen zullen worden opgestuurd waarbij de verzendkosten worden berekend.
  • Uw bestelde glazen kunt u afhalen op het volgende festival.
  • De tickets voor de tram worden doorgeschoven naar 2022.
  • Bestelde drams blijven staan en zijn te gebruiken in 2022.
  • De masterclasses worden terugbetaald.
  • De Whisky Introductie wordt doorgeschoven naar 2022
  • Ook de gereserveerde whiskytrails worden doorgeschoven.
  • Voor de cadeaubonnen ontvangt u t.z.t. een nieuw exemplaar.
  • Zo spoedig mogelijk ontvangt u per e-mail nader bericht.

Als u bent ingelogd komt u terecht op uw profiel, op het tabblad “Mijn gegevens”
Daarnaast staat het tabblad “Mijn bestellingen”
Als u die opent (door er op te klikken) ziet u de lijst met uw bestellingen. Door te klikken op een bestelling wordt deze geopend en ziet u de artikelen van deze bestelling. Aan het eind van de regel staat een icoontje om de tickets te downloaden.

Verzeker u ervan dat u met e-mailadres bent ingelogd waarmee de bestelling werd geplaatst.

U kunt uw ticket krijgen door de stappen van punt 1 te volgen.

Verzeker u ervan dat het e-mailadres waarbij u bekend staat bij het festival het zelfde is als die bij de IWS. Daaraan wordt u n.l. herkend als lid.

Dan heeft u waarschijnlijk de link niet gevolgd zoals die staat op de pagina om de kaarten te bestellen. In het midden van de pagina!

Log eerst in en kijk wat de status van uw bestelling is.
Ze zijn alleen dan niet meer geldig als u vanaf augustus 2020 niet één keer contact met ons heeft gehad.
Dus ook niet heeft aangegeven dat u uw tickets wil doorschuiven van 2020 naar 2021.

In heel veel gevallen verdwijnt onze mail ergens in een spamfilter.